تب دلتنگی


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

ساعت نرو جلو خون نکن دلو دیر نشده باز

وقت هست بذا بیاد اون منو می خواد با دلم بساز

عادت نشده تنهایی واسه من هم نفس من

 وابسته به تو ام بسته به تو هر نفس من...

تب دلتنگی امشب منو تو آغوشش گرفته

همش تو آینه میگم نترس تورو یادش نرفته

عاشق تو منم ساعتو میشکنم نمی تونم دیگه دلبکنم ...



نظرات شما عزیزان:

آیدا
ساعت11:21---9 فروردين 1392
راستی مرسی که لینکم کردی لینکت کردم

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از حادثه عشق تر است


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
پنج شنبه 8 فروردين 1392| 9:9 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§